pühapäev, jaanuar 02, 2011

Mitteametlik tunnelite teatevõistlus

Täna osalesime tunnelite võistlusel. Kohtunikuks Anne Tammiksalu.
Võistkonda "Sigrimigri" kuulusid:
Helena Trus ja Baki (ungari vizsla), Triin Aavik ja Stefi (slk), Maarja Land ja Ruudi (jrt).


Läbida tuli 2 rada. Kuigi algul oli mul hirm, et ei suuda never-ever mingeid radu meelde jätta, siis õnneks polnud asi kõige hullem. Kuna rajad aga oli tegelikult lihtsad ja meie startisime alles 20ndatena (kokku 24 võistkonda), siis oli aega maa ja ilm neid meelde jätta. Aga ikkagi, :@?=)ÄÕ#!, suutsin ma teisel rajal koperdada (oma osa oli selles vist ka fotoka välgul). Kuna 1. rajal oli Lauri koera kinnihoidja, siis filmida ta ei jõudnud. 2. stardi üritasin teha ilma kinnihoidjata ja Lauril õnnestus see rada "linti" saada:



Kuigi koht pole kiita kuuetetistkümnes kahekümne neljast, siis lahe oli ikkagi!
Mõned tähelepanekud:
  • Väga teadlikult ma rajal ei liikunud: tuli see samm, mis tuli. Mõtelda rajal küll ei jõudnud.
  • Koer haugub rajal. Mulle tundub, et see võtab kiirust maha. (Keegi olla rahva seast kommenteerinud, et Ruudi haugub täpselt 2 korda, enne kui tunnelisse läheb :))
  • Videost on näha, et ma jooksen ise liiga tunnelisse sisse, võiksin nagu kaugemalt juhtida, aga ju ma kardan, et "äkki" koer muidu ei lähe tunnelisse vms.
  • 2. rajaga tutvumisel andis treener nõu, et peaksin stardis seisma paremal pool tunnelit, mitte vaskul, sest esimese tunneli väljuv ava ei olnud kohakuti teise tunneli siseneva avaga, vaid vaskule poole (kui seisad vaskul, siis koer tuleb liiga vaskule ära ja võib juhtuda, et on tegemist koera õigesti paremale tunnelisse suunamisega). Kõrvalt vaadates enne ei tundunud see üldse nii ja seepärast ma absoluutselt ei mõelnud selle peale algul. Igal juhul väga hea soovitus oli!




Tunnelite teatevõistlus
1.rada 2.rada KOKKU
NR Meeskond
Aeg Aeg Aeg Koht

20 Sigrimigri Helena Trus ja Baki (ungari vizsla) Triin Aavik ja Stefi (slk) Maarja Land ja Ruudi (jrt) 01:36,46 01:57,65 03:34,11 16

Ülejäänud tulemused on siin.

Ruudi jäi ka ilmselt rauhule, kuigi ta oleks tahtnud rohkem veel joosta. Kui nägi teisi rajal jooksmas, siis hakkas haukumine pihta: "Ma tahan veeeel!". Auhinnaks olnud mänguasi tõmmati kohe puruks - peab sellelegi laskma presendi peale tõmmata.

Sära on silmis!






(fotod: Livia Kask)

3 kommentaari:

  1. eriti äge, et osalesite! nii tublid olete ikka :)

    VastaKustuta
  2. Minule jäi ka eriti silma üks kihvt kiire russel ja blondi poisipeaga koerajuht;) Nüüd siis tean, et tegemist Ruudiga!

    VastaKustuta