pühapäev, märts 21, 2010

Ruudi, kas sul hammas valutab vä, et pea sidemetes?

Mulle tundub, et Rutšikul on vasak kõrv hakanud nagu tahapoole hoidma. Nagu ma foorumitest olen lugenud, siis teipimine igal juhul paha ei tee ja nii ma siis teipisingi Ruudi kõrvad täna ära. Kas keegi targem oskaks öelda kaua peaks teipi peal hoidma? Nädal? Samuti tahaks teada, kas äkki peaks kõrva teistmoodi teipima kui kõrv lihtsalt tahapoole hoiab, mitte kikki?

Ludupea-Ruudi: "Mängida saab, magada saab, vahest ainult ajab sügelema."


Aga ilmselt hommikul vaatan küsivalt talle otsa: "Ruudi, kus plaastrid on?"



Stiilinäide sellest, kuidas Ruudi sööb: ajab ribid hästi laiali ja tõmbab alakõhu sisse. Pilates-koer?




Vahepeal leidsin netiavarustest Ruudi venna Into pildigalerii ja koduka. Nii nummik kampsun on Intol! Kes Ruudile küll sellise kooks?



Teisipäeval sai Ruudi oma esimese vaktsiini. Süsti ajal anti küll maiust, aga arvan, et ta oleks süsti tuima näoga ka ilma selleta talunud. Ilmselt ta ei saanudki aru, mis talle tehti.



Reedel käis Ruudi minu juures tööl. Natuke pahandust tegi kah, aga üldiselt jään tema käitumisega väga rahule ja võtaksin teinekordki kaasa. Reede õhtu on vanast ajast teada-tuntud kui teatriõhtu. Seekord siis Linnateater, Tammsaare ja "Ma armastasin sakslast". Väga hea oli. Soovitame! Ruudi veetis senikaua aega Tiina juures tema nina "puruks lõhkudes".
Äss Tiina juures punasel vaibal:




Veel mõningatest lõbusamatest seikadest. Lauri oli jätnud oma naiivsuses või lohakuses kapi peale penoplasti tükid ja no arvake, kes need sealt kätte sai, mööda tuba laiali pillutas ja pärast "kirjusid koeri" väljutas? :)

1 kommentaar:

  1. Doora kuulas Ruudi sekeldusi videost huviga, naeris siis natuke seda teibi-lugu, kuid kokkuvõtteks jääb selles teemas vastuse võlgu. Pole kursis kahjuks. Küll aga on Pilatese poos tuttav. Nii vist mahub kõige rohkem sisse;)
    Kampsun - call Mrs I. Muru:)

    VastaKustuta