teisipäev, veebruar 11, 2014

Kui sul kusagilt sügeleb...

...siis kaeva endale sügav auk. Kährikujaht 09.02.2014.

3,5 meetrit.
Kaevamiskiirus 1,75m/h.


Natuke külmunud pinnast.

Alustavad lühemad mehed.

Jätkavad pikemad.

Lõpuks mõlemad üksteise kukil.

Koer on haukunud 2h.
Peaaegu, et kohal.



Veri. Vaenlase veri.

Naisterahvad on alati endale väiksemat nina igatsenud.

Back at home.

1 kommentaar:

  1. Vaieldamatult minu viimase aja parim leid blogimaailmas :)!

    Ruudi tegtsemise algusaegade kroonikast on mul kindlasti midagi lugemata ( kuna loen tagantjärele),
    aga kui aega leian vast täidan augud. Olen alati imestanud, kuidas inimesed jaksavad ( viitsivad) lisaks hobidele tegelemisega ka veel blogi pidada, aga on hea et jaksate, mul on lõbusat lugemist.
    Tekib kohe tahtmine endale ka urukoer võtta, kuigi jäädes oma liistude juurde, ka minu järgmine terjer saab olema Iiri terjer ja hea kui agilitytki teha jaksan.


    Tervitades, Vilve

    VastaKustuta