pühapäev, juuni 10, 2012

Tunnelite III etapp

Feil.

Seekord olid rajad suhteliselt ebatraditsioonilised. Palju sirgeid tunneleid, pikad vahemad, ise pidi täiega liduma. Ühesõnaga jooksurajad. Kiiretelt koertelt võis väga häid aegu oodata.

1. rada. Suutsime läbida suuremate viperusteta. Kuid oli kohti, kus ma koera liialt kontrollisin ja ei usaldanud teda.
2. rada. DSQ. Pärast rajaga tutvumist ja teiste jookse vaadates, mõtlesin kotti saatmise algselt plaanitust teisiti lahendada. Otsustasin valssida, mis aga osutus halvaks ideeks - disklaff. Esiteks, ei tulnud valssimine nii välja nagu oleks pidanud ja teiseks, jäin ma liiga "vale" tunneli lähedale. Oleks tulnud koera rohkem usaldada ja lihtsalt eestlõikamisega koer kotti saata, aga "oleksid" ei maksa teatavasti midagi. Tegelikult saime tõrke juba ka 3 -> 4 saatmisel. Seal tekkisid meil suhtlemisraskused - ma ei suutnud oma tahtmisi piisavalt varakult ja hästi väljendada. Ma olen aru saanud, et kui rajal kord juba tekkib selline misunderstanding, siis edasine rada ei lähe kohe mitte. Sujuvus on rikutud ja koer pagub minuga.

Tundub, et tänased rajad ei tulnud nii nagu vaja just "tänu" minu usaldamatusele ja ebakindlusele harjumuspäratuid radu joosta.




10.06.2012 TAKO hallis. Kohtunik Aleksander Andre.
Tulemused.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar