pühapäev, jaanuar 20, 2013

Ametlikult

Aga mul on suuremad hamabad kui sul

Ruudi käib jahil teist hooaega. Ja mina ka. Vahe on ainult selles, et Ruudi töötab ametlikult, aga mina olen seaduse silmis lihtsalt tavaline metsas jalutaja. Urujaht on minu jaoks üks huvitavamaid jahte. Ei mingit niisama passimist, pidevalt midagi toimub. Selles jahis on salapära. Põhitegevus toimub ju maa all - sa ei tea kunagi täpselt, mis seal tegelikult toimub ja kui hirmsa elukaga ning mil kombel koer seekord seal silmitsi seisab. Püüad ainult kogemuste toel arvata. See kõik tõstab adrenaliinitaset. 

Saigi siis otsustatud, et tuleks endale ka jahitunnistus hankida. Õpingud algasid. Seekordne kursus pidi olemagi sellepoolest eriline, et osa võtab rekordarv naisi. Eriti tore on veel see, et osalejate hulgas kohtab lausa trennikaaslasi.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar